11.6.2013

Ihmepillerit ja hokkuspokkkuskonstit

Alan käyttää tästä mun kaverista (josta siis olen kertonut aikasemminkin, mutta kertauksen vuoksi hän jonka kanssa juttelin ja joka sattumalta asuikin samalla paikkakunnalla) nimeä Amelia. Mietin vähän aikaa uskallanko käyttää oikeaa nimeä, mutta kun en käytä itsestänikään, parempi näin.

Eli olin Amelian kanssa eilen ja toissapäivänä (ylieilen!), ajateltiin että testattaisiin yhtiä laihdutuspillereitä ja juomaa, joitten pitäisi vähentää hiilarien imeytymistä. En ainakaan itse henkilökohtaisesti oikeastaan edes odota isompia muutoksia, mutta onhan sitä aina kiva kokeilla. Oikotietä onneen ei ole, mutta tuskin laihdutusta edistävät pillerit lihottavatkaan. Kerron kuvan kanssa sitten lisää, kun kyseiset tabut on kaapissa.

Mittailin tänään vaihteeks vähän reiden ja käden ympärystä niin voin verrata myöhemmin, nyt olen vielä vähän paksukainen, mutta kyllä musta viel tulee laiha!



Reisi (paksuimmaskohtaa) oli 42,5cm:


supervainoharhasena piti sutata kynsilakatki,
ku ne oli vähän turhan persoonalliset... D:


Sit käsi paksuimmast kohtaa (siit habasta, tai mun tapaukses alleista), oli 19,5cm:

Reidest pitäis saada semmoset vähintää 7,5cm pois, mut kädestä riittäis ihan 3-5cm, tietenki molemmist sais lähtee enemmä, mut uskoisin täl hetkel et sit vois alkaa olla iha hyvii mittoi jo, vai olisko? No mä mietin asiaa uuestaa ku saavuttaisin ees tän hetkiset tavotteet eka.

Kuulin äidin taas juoruamassa puhelimessa kuinka en syö, miksi sen pitää levittää koko maailmalle? Ymmärtäisin vielä jollekkin yhdelle kaverille avautumisen, mutta kampaajalle, työkavereille, pikkusiskon kaverin vanhemmille jne, miksi? Oon monta kertaa pyytäny ettei mun asioita leviteltäis tollee, mut nauraa vaa ja sanoo et saa puhuu mitä huvittaa.

12 kommenttia:

  1. Nyt heräsi kiinnostus! Mitä pillereitä / juomia?:) itellä on vaan CLA+ Ja nestesieppareita, mutta vaihtelua tarvitaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron lisää kun olen käynyt ostamassa, pidän vielä jännitystä yllä ;)

      Poista
  2. Onko sun tavoitepainoon vielä pitkä matka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viralliseen tavoitepainoon ainakin 5-7kg, mut ainahan se on parempi, mitä pienemmäks saan (:

      Poista
  3. Tuu kertoon, sitten lisää että mitä ne oli ja oliko mitään hyötyä? :)) tsemppiä hirmusesti!♥

    VastaaPoista
  4. Tiedätkö, turhaa stressaat nuista reisistäs. Ne on oikeesti laihat, näkisit minun 60cm paksuimmaista kohdasta olevat läskit :((
    Olen kateellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon varmaan niin löysä, että siksi näytän miltä näytän 3:

      Poista
  5. Mun äiti sanoo kans just noin!! Saan puhua mitä huvittaa, se on niin ärsyttävää!! :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ei saisi tyttären asioita noin avoimesti levitellä 3:

      Poista

<3