17.6.2013

Juokse läski, juokse!

Huomenna käyn ostamassa niitä laihdutuspillereitä! Lisäks pitäis muistaa patterit vaakaan.

Tajusin jälleen kerran, että pitäisi alkaa liikkua enemmän, aina vaan makaan väsyneenä kotona ja nukun. Ei se käy, pitää nousta ylös ja lähtee juoksemaan, ees hölkkään tai kävelemään, mitä vaan kunhan se kuluttaa kaloreita!
     Nyt mun uus sääntö on myös hyppiä 1000 x-hyppyä päivässä, sama se monessa osassa, mut tuhat pitää tulla täyteen ennen nukkumaan menoo.

Mun kesätyöpaikassa oli sellai jännä vaakatuoli. Kun siihen istu, se näytti painon. Vaatteet päällä, kengät jalassa ja vettä lasin juoneena, se näytti 44.1kg. Veikkaan et aika alakanttiin meni, kun oma vaaka näyttää 2kg enemmän just herättyä.

Välillä mä mietin, mitä mä tavoittelen laihuudella. Onnellisuutta tietenkin ja rakkautta, mut miten mä sillon joskus onnistuin yhdistää ne laihuuteen? Kyl mä haluan tuntea mun jokaisen luun ja nähdä (muka) vaarallisen pieniä lukuja vaa-alla. Musta olis vaan hienoo painaa vaikka 25kg, ei mitenkään kammottavaa. En kuitenkaan oikeasti usko, että olisin kaunis silloin muitten mielestä. Kuitenkin ajattelen usein peilin edessä olevani ruma, koska olen läski. Ajatukset on liian sekavia, kun haluasi olla rakastettu, mutta silti eristäytyy muista, haluaisi olla kaunis, mutta suree enemmän paria kiloa, kuin lähteviä hiuksia. Mutta on mulle ihan oikein, että jään yksin, kun oon tälläi laiskalöllerö.

Huomenna tuun sit pilleripostaa (:!



8 kommenttia:

  1. Kateuden pistos kun olet 44kg jo.. mulla siihen viel 3kg matkaa. tää sun blogi on iha ehdoton lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 44-46, vaa`at mun ympärillä ei osaa päättää :c

      Poista
  2. Tinja vei sanat mun suusta! Mutta luoja oot nii mahtavaa thinspoo noiden lukujes kans ♥ ;__;

    VastaaPoista
  3. oon 163cm pitkä ja painan 55kg..haluaisin painaa n.43 kg..ja olla laiha mutta miten mä sen teen..auttakaa!:/ ja ps. mä rakastuin tähä blogiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääidea on syödä vähemmän kuin kuluttaa :/. Tämä kuulostaa varmaan ihan turhalta mun sanomana, mutta muista rakastaa itseäsi (:!

      Poista

<3