13.5.2013

Haaste


Säännöt:

1. Kiitä haasteen antajaa:

Kiitos paljon Aubree



2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle:
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta




4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi:

1. En tiedä mikä syömishäiriö minulla on, en ole aina edes varma onko minulla mikään. Haluaisin kuitenkin tietää, mutta en voi saada virallista tietoa, koska en halua apua.

2. Olen aina halunnut laihdutuskaverin jonka kanssa voisi lenkkeillä, paastoilla ja jumpata yhdessä. Muuten vaan tsempata toista. Ajatus toisen tilanteen pahentamisesta kuitenkin ahdistaa.

3. Olen ehdoton salkkariholisti! Yhtäkään jaksoa ei voi skipata, vähintään netistä pitää katsoa. Yleensä olen liimautuneena ruudun luona tasan puoli kahdeksan.

4. Kakut ja muut ällöttävän minua useimmiten suunnattomasti, mutta rakastan jäätelöä! Sen syöminen ei oikein onnistu, mutta välillä syön ja sitten itken.

5. Koulu on minulle pakkomielle, haluan keskiarvon hipovan kymppiä. Nyt se on ollut yleensä 9,6-9,8. En tiedä panostanko siihen edes itseni takia.

6.Uskon elämän olevan ihanaa laihana ja kaiken muutenkin positiivisempaa.

7.Olen siivousfriikki ja yleensä koko huoneeni on tiptop. En voi istua säkkituolissani ettei se mene väärään asentoon. Joskus huoneeni on pahimpina masennus aikoina (en siis tietääkseni kuitenkaan ole masentunut!) kaukana täydellisestä "ei-yhtään-pölyhiukkasta" huoneesta.

8.Yritän pitää yllä pinnallista kuvaa itsestäni, koska usein ahdistun jos joku yrittää päästä lähelleni. Kaipaan kuitenkin kovasti ystävää jonka kanssa voisi puhua oikeasti merkityksellisistä asioista ja avautua.



:)<3

7 kommenttia:

<3