24.5.2013

Keijuja siellä, keijuja tuolla

Huomenna olis kaverin kanssa shoppailee... Pelottaa jo valmiiks. Se haluu mennä johonkin rasvasee hampurilaispaikkaa ja on hehkutellu sitäkin jo pari päivää. Ajattelin feikata et saan hirveet siitepölyallergiaoireet (onko tuo edes yhdyssana?), ja siks en kyl millään voi nyt syödä. Tietenkin kylmä sprite zero auttaa mua ja sitä voin ottaa ;).
     Mua pelottaa et tää henkilö on alkanu arvaa jotain, mut emmä silti voi syödä. Julkinen syöminen on kauheeta, jos se suostuisi edes menemään mihinkään picnickii tai subiin, että saisin syödä salaattia, voisin suostua. 200kcal kuitenkin ja jos en söisi muuta, päivähän olisi onnistunut, eikö vain? Tietenkin ehtona nurkkapöytä, ja mielellään ei ruuhka-aikaan.
    Mutta hampurilaiset ei käy, ei nyt, ei ikinä. En kuitenkaan halua rajottaa mun kavereitten ruokailua, omien ongelmien takia. Ei niitten tarvi tästä kärsiä, mähän se viallinen läski kuitenkin loppupelissä oon, ei ne.

Tää kesävaatevaihe on myös vähän ongelmallinen. Vaatteet itsessään on niin kovin kauniita ja on ihana hypistellä ohuita ja kevyitä kankaita. Ihmiset liitelevät niissä ohi kuin pienet keijut. Pienet ihmiset on niin kauniita. Tiedättekö kun ajatusmaailma on tälläinen, kun tämä nyt on, tietyistä sanoista tulee synonyymejä

laiha = kaunis = suosittu = menestyvä = onnellinen 

lihava = ruma = yksinäinen = syrjäytynyt = onneton

Mutta tämäkään ei koske kaikkia, kyllä minun mielestäni on olemassa myös pulleita ja kauniita ihmisiä. . Minä en kuitenkaan voi olla lihava ja onnellinen, eivät ne molemmat asiat mahdu mun vartaloon tai päähän.

Yritän tulla viikonloppuna jakamaan miten mulla menee huomenna + suuri hetki, käyn vaa`alla! Odotan ehkä jotain 48 kiloa, koska ainakin nyt vähän turvottaa, niin tuskin ainakaan alle. Saattaa olla enemmänkin, kunhan ei kuitenkaan ala vitosella, sitten en kyllä pysty lähtemään yhtään minnekkään.

polvillaan, siksi ei loput jalasta näy XD

Tässä vielä tilanne nyt, en nää oikeastaan muutosta, farkut on vähän löystynyt ja mun xxs kokoiset ihanuudet ei enää purista. Voihan se olla että ne oli normaalia isompi koko.

10 kommenttia:

  1. Tavallaan toivon, että tuo ruokapelleily päättyisi huonosti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on surullista, että toivot minulle pahaa, mutta sinulla on varmaan syy siihenkin (:

      Poista
  2. Mieti ajatusmallisi uudestaan. Oikeammalta saattaisi näyttää tämä:

    sairaalloinen laihuuden tavoittelu = rytmihäiriöt = osteoporoosi = työkyvyttömyys = syrjäytyminen = (muut) mielenterveysongelmat

    Ei millään pahalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ota pahalla, ja taidat olla oikeassa tavallaan. Tämä saattaa kuulostaa täysin tyhmältä ja epäuskottavalta, mutta luulen osaavani lopettaa ajoissa (:

      Poista
    2. Silloin olisit jo tajunnut lopettaa.

      Poista
    3. Mä en näytä siltä miltä mä haluisin. Mut täst on varmaa turha vääntää, meil on erilaiset kauneusihanteet (:

      Poista
  3. sun kroppa on ihanan laiha! Varsinkin noi sun jalat <3

    VastaaPoista
  4. Oikeesti, sul on niin ihana kroppa ! Nii laiha, mä oon niin kade sulle <3

    VastaaPoista

<3