25.5.2013

Shoppailua ja vaakailua

Aamulla heräsin innoissaan siitä et jes nyt saan tietää mun painon. Aluks vaaka näytti 46,9 (ja kokeilin monta kertaa), mutta kolmen vartin päästä heräämisestä se näyttikin 47,3 (ei ollut suusta mennyt alas edes vettä, ja ainoa muutos oli meikki, joka painaa ehkä pari grammaa). Olin jo innoissaan että pääsin 46 kilon puolelle, mutta ei vielä.

No sitten mun päivä ohjelmasta sen verran, että olin tosiaan shoppailemassa kaverin kanssa. Meillä oli oikeestaan kivaa, vaikkei tää henkilö tietenkään voi ymmärtää mun ahdistusta esim. sovituskopeissa, enkä mä sitä vaadikkaan. Jossain vaiheessa kaveri tosiaan halusi mennä ahtamaan isoa kerrosateriaa, ja mun "yh kun kurkku on niin kipee ja turvonnu" uppos kai ihan hyvin. Tää meni sit tilaamaan ja mä painelin lähimpään kauppaan hakee limsaa (koska sielä hampurilaispaikassa ei ollut sprite zeroa tai light jaffaa).
     Musta tuntuu et mulla venähti pari minuuttia pitempään, kun oli aivan pakko tutkia kaikkia uutuus jäätelöitä ja karkkeja (miksi? enhän mä niitä kuitenkaan saa syödä...). Se on vaan niin kivaa! Rakastan viettää kaupassa vaikka tunteja tutkien pakkauksia ja niitten ravintosisältöjä.


Ja tälläistä sieltä jäätelöpakastimesta pilkisti. Tää ruoan/herkkujen määrä saa mut ihan tolalataan. Miten sitä on niin paljon?


No sain kuitenkin limsani ostettua ja hörpin sitä, samalla kun kaveri söi (olisi aika törkeetä pakottaa toinen olemaan nälässä vaan omien oikkujensa takia. Eihän se nyt sinänsä sen vika pahemmin kuitenkaa oo. Jos pystyy syömään ja olemaan tyytyväinen itseensä, niin eihän siinä silloin varmaan ole ongelmaa).


Seppälästä löysin aika kivat pinkit farkut, niitä ei ollut kolmenelkkuina ja ajattelin ihan omaksi kiusakseni kokeilla kolmekakkosia (ajattelin ettei kuitenkaan mee, niin oisin voinu ostaa tavotefarkuiks). No ne sitten menikin (varmaa normaalii isompi koko). Mun jalat kuitenki näytti niis todella leveiltä (niin joo, näytti varmaa vaa...ne on, siksi ne näyttää), enkä ois voinu käyttää niitä. Mustat kolmenelkut oli vähä liian isot (ei nyt mitenkää jätit, mut tarkotus ois kuitenki viel pienetyy, nii ne ei sit ois ainakaa enää käyny).
     

Kun meillä oli vielä reilu tunti aikaa kauppojen sulkeutumiseen ja kaks kauppaa mis oli pakko käydä (mut niissä aateltii poiketa sit matkanvarrel ku kävellää pois), kaveri halus mennä syömään jäätelöö ja ehdotti et otan viereisest arnoldsist jonku donitsin. Eihän se mulle oikee käyny, mut sanoin et jos se haluis voitais mennä picnickii (sieltä saa tosiaan niitä salaattei ja se ois sit saanu jotain hyvää jos haluu). Ei se jaksanu kävellä parii sataa metrii, niin emmä sit saanu mitään ruokaa. Mut sehän on hyvä vaan, parempi et kaveri sai jäätelöö, jost oikeesti nauttii, ku minä jotain salaattii.
    Ostin kuitenkin läkerol askin ärrältä kun se meni hakee suklaata, koska heikotti vähän koko päivän kävelyn jälkeen.

Siitä huolimatta, että mun kaverisuhteet tuntuu aika pinnallisilta, meil oli oikeesti ihan kivaa ja toivon et mun kaverilki oli, etten ollu ihan kauhee.
    Löysin pari kivaa neuletta, paitoja, alusvaatteit, koruja ja muuta mukavaa. Toivotavasti pysyn taas vähän aikaa pikkuse säästävämmäl linjal :D.

Päivän kalorit: jaffaa vajaa 0,5l - 10kcal
                      läkerol aski     -28kcal

                                           = 38kcal

10 kommenttia:

  1. Hitto, ihan törkeen vähän kaloreita. :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no tietty paasto ois ollu parempi, mut luulin et tulis jtn 200, joten olin kyl iha tyytyväinen ^^

      Poista
  2. Miten sä pystyt syömää Nii vähä ku oon itekki yrittäny muttei se oikein onnistunu..oon aina ollu siinä 600kcal voikko antaa vinkkejä?c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmäkää sillo pari vuotta sit pystyny, tuli tosi huono olo, siihen vaa tottuu ajan kans (:

      Poista
  3. Syötkö normaalisti noin vähän kaloreita päivittäin? :o Mulla nimittäin aina käy niin, että kolme päivää jos paastoan niin menen niin heikkoon kuntoon etten kykene nousemaan ylös, meinaan pyörtyä ja tärisen kauttaaltani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä useemmin syön 200-500, etten iha pelkäl läkerolaskilla vedä, aina tilaisuuden tullen tietenkin (:

      Poista
  4. oot niin ihanassa painossa!! ah tuun pian perässä !

    VastaaPoista
  5. Jos painat 46 kiloa, sun pitäs syödä jotain 1000kaloria päivässä laihtuaksesi. Miksikö niin paljon? Koska tuolla naurettavalla paastoamisella sun aineenvaihdunta menee säästöliekille ja keho yrittää pitää kaikki läskit, jolloin et laihdu paljoa yhtään. Kannattaa syödä proteiinipitoista ruokaa, jotta saisit edes vähän lihasta, muuten susta tulee aivan hirveän näköinen luuranko. Olet nytkin jo sairaalloisen laiha.

    VastaaPoista

<3