11.8.2013

Läskin lapsen kesä

Tähän kesän loppuun ajattelin tehdä tällaisen "kesäni kuvina" postauksen. Mulla olisi aika paljon kuvia, mitä oon puuhaillu kavereittenkin kanssa (ihme sinänsä), mutta anonyyminä kun kirjoitan, kaivoin kännykkäni muistista läjän kuvia, joissa ei tunnistamisvaaraa ole.


On tullut makoiltua nurmikolla lueskellen kevyttä luettavaa,
lempparinani tietenkin Demi!
Miss Mix & Demi
Siellä näkyy mun varpaatkin ;3



Mä en oikeestaan tajua miksi otan mun kropasta niin paljon kuvia,
en tykkää siitä, miksi haluan ikuistaa sen? Ehkä yksi syy on se,
että peilin edessä mun on tosi tuskallista katella itseäni ja oon aatellu,
että liikkumaton kuva olisi helpompi kritisoinnin kohde.
No siinä mä kuitenkin makaan ja katsoin kai salkkareitten uusintoja,
niitä tuli kesällä tuijotettua enemmän kuin tarpeeksi!



En ole taiteellisesti millään tasolla lahjakas, enkä ole koskaan ollutkaan.
Oon silti jollai tasolla tykänny piirrellä vähän kaiken näköstä.
Kerran jopa tartuin kynään näissä merkeissä (:

Joku keiju




Olin myös kesätöissä, en kerro missä, mutta voin sanoa,
että koostui paljolti siivoilusta yms.
Minä tiskaan (:



Ja kun kavereien kanssa on, niille tulee aika usein nälkä. Eihän siinä mitään pahaa ole?
Oikeastaan mulle tulee tosi hyvä mieli, kun kaverit ei stressaa tällaisista asioista.
Taisi olla jonkun viereisen kaupungin kahvilassa sprite zeroa :3

Takana näkyy ihan pikkusen kaveria ja sen leivoslautanen ja
etualalla mun zero 



 Sekin on aika kiva tunne paeta tyynyjen sekaan nollaamaan aivot
jollai vähemmän ajatusta tarvitsevalla. Sitä tuli harrastettua kesällä
aina kun mahdollista.
Angry birdsin possuversio :3



Lenkillä näkyi luonnonihmeitä ja sitten tuli jätettyä ihan omiakin merkkejä.
Aika monta 15km lenkkiä heitin, mutta kyllä niitä lyhyempiäkin tuli.
Jätin viestin maahan muille lenkkeilijöille
Luontokin oli jättänyt oman viestinsä maahan<3



Käytin jossain määrin mittanauhaa ja sain aikaa pieniä muutoksia.
Vyöräröni on nyt siis 57,5cm



 Yleensä kun ihmiset kertovat maistelleensa uusia makuja, 
kyse on eksoottisista jäätelöistä tai uudesta suklaapatukasta. Minulla olisi tässä
tällainen muksusose!
Tässä purkissa on 22,5kcal (18kcal/100g)



Kärsin aika paljon päänsärystä
 ja mun "kesäherkkuna" toimikin purana ja panadoli :,D!

Siellä se sihisee



Mun onneksi lähes kaikkialta saa light limsoja,
koska muuten mun sosiaalisuus kärsisi raa`asti!
"Juu ei oo yhtään nälkä, söin kotona, mutta otan jotain juotavaa"
Parin kaverin tarjottimet ja mun ihanainen limukka!
Tässäkin tälläinen :D


 Ameliaa näin kavereistani kaikkein eniten, ja hyvä niin.
Ihanaa kun joku rakas ystävä ymmärtää mua niin hyvin.
Masentuisin varmaan, jos en saisi purkaa huoliani ja murheitani jollekkin.
Ei kukaan joka ei itse ajattele samoin, voi olla yhtä hyvänä tukena.
Voin soittaa, vaikka keskellä yötä, että nyt ahdistaa ja itkettää ja aina
Amelia jaksaa kuunnella ja ymmärtää. Vähän kuitenkin varon, etten kaikkea
pahaa kaada toisen niskaan, kun varmasti omiakin murheita löytyy ihan tarpeeksi.
Minä & Amelia



Skopallakin tuli ajeltua monta kertaa viikosta jonkun luo,
vaikka tietenkin se pyörä olisi kuluttanut niitä kaloreita ja säästänyt luontoa.
Saanko tämän anteeksi?
Siinä on skopanrengas :D



Tein asioita myös ihan yksin ja välillä yritin nollata ajatuksia,
välillä taas kävin niitä urakalla läpi pohtien maailmaa.

Ei varmaan tarvitse edes sanoa, että tämä oli niiden
ajatusten nollaamiseen XD.
Oikealla musiikilla pystyy vaikuttamaan ainakin hetkellisesti mielentilaan.
Yritän välttää kovin masentavaa musaa, mutta nolottaa myöntää,
että kun kuuntelen Part of me:ta mua alkaa melkeen itkettää. En tajua miksi.
Kyse on kuitenkin "vain" Katy Perryn musiikista.



Kamerasta lötyi myös joitakin otoksia mun jaloista.
Kai mun jalatkin kuuluu kesään?
 Mun kesään ne kuulu liiankin oleellisesti, montakohan tuntia käytin,
vain miettien kuinka paljon haluan niistä pienemmät...

Sivukommenttina nauran tolle mun kädelle,
tulee mieleen joku kauhuleffan kuristajan käsi XD!
Ettei koko postaus täyttyis näistä, tungin niitä vähän yhteen kuvaan. Tälläiset ne nyt on, mutta muutosta on toivottavasti tulossa.



Jalkaanhan ne varpaatkin kuuluu. Kävelin kesällä jonkun verran paljain jaloin,
se on kuulma hyvää jalkapohjaterapiaa!



 Koulun alkua on tullut stressattua moneen otteeseen ja siihen valmistauduttua eri tavoin.
Ihan ehdoton on Demi kalenteri, johon merkkailen paljolti kokeita.
Tämän vuoden kalenteri
Jotain tärkeimpiä tavaroita koulun akuun (kirjojen lisäksi).



Vaikka vaatteiden ostaminen on usein ahdistavaa,
 kun ei tiedä pitäisikö valita XS vai XL, tuli niitäkin ostettua melko paljon.
Tulevaisuudelle kun olen laiha ja sitten niitä isoja nyt käyttöön.
Vaatteita ostin kai enimmäkseen perus kaupoista kuten Seppälä,
H&M, Esprit, Gina, Cybershop jne, onhan niitä.




Olen pyrkinyt nyt käyttämään myös enemmän hoitoaineita hiuksille
ja rasvoja kasvoille, sekä kropalle, koska mun iho on kuivunut tosi paljon.
Tuntuu, että puolet hiuksista on kohta tippunut pois. Pakko alkaa vastatoimiin!
Olisiko teillä suositella, jotain tosi tehokkaita rasvoja ja hiustenhoito tuotteita,
tulisi tosiaan tarpeeseen!

Pari päivää sitten yritin löytää jotain turvallisen näköisiä tuotteita.
En ole ennen edes tajunnut, vaikka että kasvot pitäisi rasvata. Parempi myöhään,
kun ei milloinkaan.



Salkkareitten lisäksi on tullut katsottua esimerkiksi Carrien päiväkirjoja,
ihana sarja!
Tämä kuva on ennen uusinnan alkua, mutta tämä ohjelma tulee
aina katsottua suoraa.


Aurinkoa ottaessa on vähän kurjaa, jos taivas päättääkin
täyttyä pilvistä. Ainakin se on hyvä syy lähteä lenkille!
Pilvet näyttää ihan saippuavaahdolta!




 Olen istuskellut saunan lämmössä. Yksin tosin aina,
muiden kanssa olisi ahdistavaa, sillä kaikki ihmiset varmaan kyyläisivät
mun vatsamakkaroita ja niin...
Varpulit




 Loppuun vielä yksi asia mistä kärsin 2/3 ajasta, sen nimi on turvotus.
Tässä kuvassa se ei ole todellakaan pahimmillaan, vaan se voi olla tuostakin vielä
paljon, paljon pahempi :(.
:c

Tietenkin mun kesään on kuulunut suurena osana ahdistus, läskiahdistus, laihdutus, kalorit, omat läskit jne. Joka päiväisenä suurena osana. Yritin kuitenkin kertoa, myös niistä muista jutuista mun kesässä, ja tosiaan ihan yllätyksekseni olin melko sosiaalinen ja näin kavereita usein. Jos siis omaa kroppaa ei millään tasolla lasketa mukaan, mullahan oli melkein jopa kiva kesä...?

P.s. Onnistuin pitkästä aikaa tekemään aika positiivissävyisen postauksen, jei :3! Kertokaa jotain kivaa teidänkin kesästä, vaikka mulle KIK:kiin.

Aivan ihanaa syksyn ja koulun alkua teille kaikille ihanille ihmisille! Muistakaa, että olette oikeasti tärkeitä<3!

67 kommenttia:

  1. Sun jalat on ehkä maailman täydellisimmät! <3 Tää sun blogi toimii parhaana thinspona! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin mäkin haluaisin aatella, mut vielä en oo tarpeeks laiha siihe 3:

      Poista
  2. Samaa mieltä kuin ano, parasta thinspoa! Voi kun sulla on niin ihana kroppa, just tollanen millainen itse haluaisin olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, mut mä en voi uskoo, että ootte tosissanne :c

      Poista
  3. Toi sun kroppas on jotain täydellisyyttä kuvaava!!! Ja etenkin sun jalat!!! :o :) Mitä oot tehny et oot saanu ne noin pieniks :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne nyt pienet ole, mutta tällä hetkellä elän varmaan kaikkia terveyssuosituksia vastaan :$

      Poista
    2. Tarkoitin että käytkö säännöllisesti lenkeillä tai jotain muuta vastaavaa ? :) T. edellinen ano

      Poista
    3. No mun lenkkeilystä on säännöllisyys kaukana, välillä menee melkein koko päivä liikkuessa ja välillä ei mitään viikkoon :/

      Poista
  4. Jatkoa vielä: Sulle on haaste blogissani! :)

    http://mysecretproana.blogspot.fi/2013/08/elamani-ensimmainen-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn kurkkaamassa ja laitan kirjanmerkkeihin, jos tulee hyvä sauma tehdä (:!

      Poista
  5. Munkin milestäni (ainakin omiin tonnnikoipiini verattuna) sulla on aivan upeat jalat! <3 Ja tohon ihon kuivumisongelmaan ja hiustenlähtöön mulla on auttanu yksinkertaisesti vauvaöljy ja B-vitamiini. Hevosten B-vitamiini (Pharma B Tasty) mehuun sekotettuna, hyvää on ja nopeasti auttanu, kun kesän aikana en kerenny käymään ostamassa ja ny oon vajaa viikon syöny taas niin rupee hiukset pysyyn päässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko hevosen vitamiineissa mitään haittavaikutuksia :o, kuulostaa jännältä (:!

      Poista
    2. Mulle ei ainakaan oo mitään haittavaikutuksia tullu.. Se kanssa piristää. Tai siis ei oo kokoajan niin väsyny. Ei sitä paljoo kannata ottaa, mutta ei mun mielestäni kovin helpolla yliannostusta siitä tuu? Sit välillä oon myös lehmien hivetiiniä ja propyleeni-glykolia pistäny mehun sekaan (joo on vähän mielenkiintoset drinkit mulla..)

      Poista
    3. Kuulostaa tosiaan aika mielenkiintoselta! : o

      Poista
  6. Hyh miten ohuet jalat

    VastaaPoista
  7. Oii sulla on niin täydellinen kroppa !<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällasii kommentteihin on niin vaikee vastata, tuntuu tyhmält itkee kokoajan "yhyy eiku oon tosi läski", vaikka se on totta 3:

      Poista
  8. En tiiä pitäiskö mun olla iloinen vai surullinen sun puolesta. Iloinen siks, että oot onnistunu treenaamaan itelles tollasen upeen vartalon vai surullinen kun sun mitat alkaa lähennellä vaarallisia lukuja. Mut en aio ruveta arvostelemaan, koska mulla ei oo siihen mitään oikeutta. Yritän laihduttaa kans ja toivon, että osaan lopettaa ajoissa. Toivon sulle kans samaa.
    Kaikkea hyvää ja tsemppiä :)
    Ps.
    You may feel lonely
    But it doesn't mean that You are alone

    VastaaPoista
  9. sun blogi on tosi kiva :--) määki haluan tommosen kropan :3

    VastaaPoista
  10. Kiitos, kiva että jotain kiinnostaa mun raapustukset c:!

    VastaaPoista
  11. vaik et tätä uskokkaan ehkä nii sul on JUST sellanen kroppa kun itekki haluisin. Noin laiha. Ite oon masennuksen takii vuoden aikana lihonnu 10kg (163cm/63kg) ja hyi vittu et kuvottaa :D tavoitepaino 50kg! Paljon sä painat nykyään?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 44-46 luulen, vaaka vähän rikki vissiin :/, pitäis päästä varmistaa jostai

      Poista
    2. saanko kysyä, paljonko suurinpiirtein painoit, kun aloitit laihduttamisen? :o

      Poista
  12. Ekaksi, AWW kuulokkeet<3 toiseks, miss mix on parempi kuin demi >:D ja kolmanneksi ihna kroppa<3 mä olin lihonu 400 grammaa :(

    Oon pitkään lukenu siun blogia ja rakastan sitä.
    Terv Veenah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ne on kivsut ja mä tykkään demist enemmä ;3
      Ja se 400g on varmaa vaa nesteit vaik voiki ahistaa 3:

      Poista
  13. Heeei minkä ikäinen sä muuten oot ? :) En ite ainakaan täältä blogista oo hoksannut et lukis missään :)

    VastaaPoista
  14. Jos rahatilanne sallii, suosi The Body Shoppia<3 toimivia ja ihanan tuoksuisia tuotteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko ne tehokkaita? Mul on jotain vartalorasvoja muttei oo oikein auttanu. Osaatko suositella jtn tiettyä c:?

      Poista
    2. Itellä ainakin tuo Sweet Lemon Body Butter toimii kuin unelma :3

      Poista
    3. Aijaa, pitääki heti ens kerralla ku oon kaupungil katella (:!

      Poista
  15. Oot varmaan oikeesti salaa aika tyytyväinen sun kroppaan ja "saavutuksiin" ja pönkität vaa omatuntoas kalastamalla kommentteja itkemällä kuinka läski oot. Herää nainen, get real.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu siis tietenkin olen, laihdutankin tässä vaan ihan tekemisen puutteesta vielä vajaa 10kiloa (;

      Mähän siis rakastan oikee tätä ylimääräistä rasvaa ittessäni ja sitä rataa. Kaikkihan ovat tyytyväisiä kroppaansa ^^

      Poista
    2. Just tuo säälittävä lässytys ylimääräsestä rasvasta ym on niin läpinäkyvää. Mitä jos koittasit hankkia mielihyvää jonkun muun asian kautta kun tyhjänpäivästen kehujen.

      Poista
    3. Nyt turpa kiinni, paskiainen. Mistä teitä idiootteja anonyymejä oikein löytyy...

      Poista
    4. No mutta onneksi kaikki ihanat anonyymit tietää mua paremmin mitä mun päässä liikkuu ^^, ei ite tarvi ottaa stressii

      Poista
    5. Siitähän tossa olikin kyse, aivan. Hienoa! :)

      Poista
    6. Menisit hoitoon kukkakeppi :)

      Poista
  16. Palatkaapa maanpinnalle sieltä pilvilonnoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä haluu, tääl on ihan kivaa, tahotko tulla kylää :3?

      Poista
    2. Tulossa!
      Jep, se tunne, kun muut tietää paremmin mitä aattelet.

      Poista
    3. Hahahahaha vähän ootte hassuja!!!! :))))))))) :33

      Poista
  17. Moikka!
    Ihana kirjotus! Saat uuden lukian!
    Sun kroppa on mun unelmien kroppa! Oot oikeesti ihanan laiha!
    Mä joudun laittaa tän aninyymin ku kirjotan fonel. Laitan kumminki linkin mun blogii ni näät millanen mä oon :).

    http://kunmielionsekaisiin.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  18. voi taivas, oot täydellinen!
    noi jalat ja maha<3 täältä lukija :3
    saan paljon motivaatioo sun blogista !
    ihana olet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://pretty-skinny-dreams.blogspot.fi/

      oma blogini ketä kiinnostaa..

      Poista
    2. Oi, alkaa ihan ahdistaa noin ylitsevuotavat kehut, mutta kiitos :3

      Poista
  19. Hui tresemmen tuotteita en voi suositella, niissä on ainetta joka on vaarallisuutensa (allergisoi siis pahasti) kielletty melkein kaikissa maissa. Loreal Paris on paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o! Oon nyt vuoden käyttänyt tota lämpösuojaa melko säännöllisesti, voiko vielä tulla jotain ylimääräisiä oireita, vai olisivatko ne jo ilmenneet :/?

      Poista
  20. Oon niin kateellinen sun jaloista!! :)

    VastaaPoista
  21. mää kotiuttaisin kans miälelläni sun koivet ja masun ! en oo aikasemmi uskaltanu kommentoira, mut täällä ollaan mukana roikuttu lähes alusta saakka :) ihana lueskella sun kuulumisia <3 tsemii tuleviin lukio koitoksiin !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, et oot tykänny mun raapustuksista. Kiitos tsempeistä<3

      Poista
  22. auta mua! oon 163cm ja 56 kiloo.HALUAN LAIHTUA.mutta miten.en voi olla syömättä ja mulla on jalkaki paskana nii en voi liikkua? mitä teen..oon iha reunalla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on sama ongelma! voitko vastata ?::) ja oot ihanan laiha<3kade

      Poista
    2. Ei laihtuminen sinänsä tarvitse mitään kikkakolmosia, enkä halua kauheanpaljon julkisesti jakaa vinkkejä, jotka voivat vahingoittaa jonkun terveyttä :(

      Poista
  23. tuo vatsa on niiiin sellainen minkä itse haluisin.... Ärsyttää katella aina joidenkin laihempien kavereiden vatsoja kun itsellä on semmonen.....yök vatsa. pituutta 178 cm ja painoa ihan liikaa, vaikka kaverit yrittää vakuutella, että olisin hoikka, juupa juu..

    VastaaPoista
  24. Oonko ainoo jota ahdistaa tilata light juomia pikaruokaloissa? Pelkään aina että ne antaa mulle vahingossa/tahallaan jotain normikolaa zeron sijaan.... Subwayssa jees kun saa itse ottaa juomansa, hese tms perseestä jos ne menee jonnekki nurkan taakse kaatamaan juomat ettei vaan kukaan nää :(

    Sori jos tartutan tän pelon nyt johonki muuhun, oli pakko vähän avautua jonnekin.

    VastaaPoista

<3