16.7.2013

Sekavat kesäkuulumiset ja itkuiset kaverin muistelemiset

Paino junnailee ja vaaka näyttelee välillä pienempiä lukemia ja sitten pomppaa taas ylös ja takaisin alas. Keskimäärin se kuitenkin kai junnaa. Harkitsen taas vaakalakkoa, koska rakastan sitä tunnetta kun näkee ihan oikeasti laskun vaa-alla! Kun käy joka päivä, muutos on luokkaa +/-200g. En ole nyt ihan varma että kuinka luotettava tää mun vaa`an tulos on, mutta kun pääsen vähän vertailemaan muilla vaaoilla tulen kertomaan!

Nyt tahdon jakaa kanssanne kuvamateriaalia, mitä minun kesääni on kuulunut:


Melko paljon laitti sprattia 

Jonkun verran mansikoita,
 sekä yksinäisen ihmisen paras kaveri -Ipad

Kyyneliä

Lenkkeilyä SHORTSIT jalassa, olen vieläkin ylpeä,
että pystyin

Tosi aktiivista lenkkeilyä, kuvaten omaa varjoa XD

Lisäksi olen:
♥Nukkunut iltapäivään asti
♥Nähnyt Ameliaa monen monta kertaa ja jutellut syvällisiä
♥Nähnyt yllättävän monta kertaa myös muita kavereita
♥Keksinyt miljoona tekosyytä kavereille miksen tule heidän kanssaan jonnekkin
♥Vähän kyllästynyt läkeroleihin (apua, toivottavasti väliaikaista)
♥Katsonut paljon leffoja
♥Kärsinyt ihmeellisistä kovista kivuista vasemmalla puolella rintaa
♥Viettänyt puolet ajasta itkukurkussa masentuneena
♥Stressannut koulunalkua
♥Ajatellut ja pohtinut asioita paljon
♥Käynyt melko useasti 6-13km lenkkeillä


Rakas ystävä...
Mulla on ollut tosi paha mieli liittyen yhteen kaveriini, me luvattiin kaksi vuotta sitten pysyä parhaina ystävinä ikuisesti. Meillä oli oikeasti tosi kivaa yhdessä, kunnes yhtäkkiä kaverini alkoi pompotella ihmisiä ja aiheutti mulle suunnatonta ahdistusta. Näihin aikoihin mun syömishäröily alkoi tosiaan nousta sieltä tasaiseltapohjalta pikkuhiljaa enemmän ja enemmän elämää hallitsevaksi. En todellakaan syytä (entistä?) rakasta ystävääni tästä, mutta rehellisesti sanottuna, kyllä se aika paljon tilannetta edisti. Sain usein kuulla epäsuoria ja suoria lauseita viitaten ulkonäkööni. Pahimpina minulle on jäänyt mieleen "ooks sä lihonu" ja erilaisia irvailuja mahaani, reisiäni, painoani ja muutenkin ulkomuotoani kohtaan. Niin monesti olen itkenyt sängyssä itseni uneen ja niin monesti antanut anteeksi ja päättänyt unohtaa. Kiinnyn todella helposti ihmisiin ja sillä hetkellä luulin hänen oikeasti olevan yksi niistä harvoista ihmisitä jotka välittävät.
      Tänä kesänä olemme nähneet kaksi kertaa, sen lisäksi on tullut pilkallisia viestejä kun neiti päätti vetää elämänsä ensimmäisen kerran alkoholia siinä mittakaavassa että vähän tuntui, ja kuinka hauskaa hänellä on siellä ja siellä muiden ihmisten kanssa. Aluksi olin jopa iloinen, koska se ehkä tarkoittaisi sitä etten joutuisi enää kuuntelemaan asioita jotka satuttavat minua. Toisin kävi, nyt saan häneltä enää pahoja asioita, kun ennen oli niitä hyviäkin hetkiä niin paljon.
~kävimme keilaamassa
~vietimme leffailtoja
~nauroimme tyhmille insidevitseille
~lähettelimme tunnilla kilokaupalla lappusia, poikien lempi puuhaa olikin stalkata milloin taas lähti lappu liikkeelle pyyhekumiin piilotettuna.
Meillä ei koskaan ollut tylsää, saatettiin vaan maata toisen lattialla ja "potkia toisiamme" ja nauraa ihan hulluna, olla tekemättä mitään järkevää, hakata toisiamme tyynyillä ja aina oli niin hauskaa.
     Kun olen yksikseni miettinyt tämän ystävyyssuhteen menetystä, on masentanut niin paljon ettei ole tehnyt kamalasti mieli syödä, jotain hyvää siis tästäkin surusta! (:
Jos joskus vuosien päästä satun olemaan kuollut, koneeltani on löydetty blogini ja luet tätä, tunnistat kyllä itsesi, haluan vain sanoa kiitos edes siitä pienestä ilon hetkestä elämässäni minkä toit, niinä kuukausina kun olimme läheisimpiä, olin henkisestikkin terveempi kuin koskaan<3!


Tänä kesänä olen tutustunut myös aivan ihaniin uusiin ihmisiin netin kautta, jotka painivat myös päivittäin samojen ongelmien kanssa kun minä. Odotan hirmusti että näämme pian kasvotusten!
   

Nyt tuli mieleen taas monta asiaa joista haluaisin kirjoittaa teille, mutta ehkä säästän ne seuraaviin postauksiin, ettei tästä tule puuduttavan pitkä. Minulle saa heittää postausideoita, jos jokin tietty aihe sattuisi kiinnostamaan sinua siellä ruudun toisella puolella. Olen saanut hirveästi iloa teidän kommenteistanne, ja voin sanoa, että olette oikeasti välillä pelastaneet tämän tytön tyllerön päivän!

Siksi oikeastaan ajattelin keksiä tapoja tutustua noin ihaniin ihmisiin paremmin, teidän laisianne ei todellakaan ole elämässäni liikaa (lähes ollenkaan)<3
Yksi mahdolliuus tutustua minuun olisi ainakin:

 DEMI.FI

Löydät minut nickillä Marsipaanipupu (nimeä klikkaamalla pääset profiilini)











Ajattelin myös tehdä lähipäivinä vähän "epävirallisemman" KIK tunnuksen, jota eivät tuttuni tiedä ja antaa sen sitten teille. Tai siis jos nyt kukaan haluaa mun kanssa jutella, en tietenkään painosta ;D



Nyt alkaa teksti mennä jon sen verran sekavaksi, että mun on parasta lopettaa tähän,
 NAUTTIKAA KESÄSTÄ, tämä on käsky<3!


12 kommenttia:

  1. Aivan kyynel vierähti poskelle kun luin. tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on ihana ja sä vaikutat mukavalta ihmiseltä:) Musta ois kiva tutustua suhun, kun oon vähän samanlaisessa tilanteessa kun sä!

    VastaaPoista
  3. Mä oon monesti yrittäny ettii hyvää suomalaista blogia jossa kirjottaja käy läpi samanlaisia asioita kuin ite, nyt siis löysin sellasen!! :) kiitos hurjasti! oon näköjään ollu aika sokee kun en oo aiikasemmin tätä löytäny:D mulla itellä alko syömisen kans oleen ongelmia tänä keväänä kun koin aika kauheita asioita. Jotenki ne alitajuntaisesti on kai vaikuttanu mun syömisiin. Tää sun blogi tsemppaa ihan hirveesti ja tsemppiä myös sulle ja kaikille muillekkin!!:) mut yritetää kuitenki kaikki pitää mielessä et ei lähe laihduttaminen käsistä ja mee liiallisuuksiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli tosi hyvä mieli sun kommentista (:! Juu toivon että kun pääsen lopulliseen tavoitteeseen osaisin vain ylläpitää painoa ._.

      Poista
  4. Aa, oot niin pieni ja herttainen <3 Onko sulla mitään kiellettyjä ruokia tai syömisrituaaleja? Tee niistä postaus, mun mieliksi, jos on. :)

    VastaaPoista
  5. Luin koko blogin läpi, jään kyllä oottaman seuraava postausta. Tsemppii <3

    VastaaPoista
  6. Sun blogi on ihanaa luettavaa :) Samaistun kyllä tohon kaverin painon huomauttelemiseen. Aloin itse vartioida omaa painoani tarkasti sen jälkeen, kun kyllästyin kuulemaan, kuinka kaveri "ihaili" omaa pientä vartaloansa sanomalla: " voi että mä oon lihava", vaikka oikeasti asia oli aina toisin. Kyllästyin siihen, koska minusta tuntui että kaveri aina odotti minun parantavan hänen oloaan sanomalla: "et sä oo mikään lihava. Vertaa ny muhun." Joka kerta kun olin sanonut tämän kommentin asian käsittely loppu siihen ja ilmaan jäi roikkumaan sellanen sanomaton lause: "Et sä mikään lihava oo, mut...."
    Toivottavasti sait selvää :D Tsemppiä sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kovin kurjaa käytöstä, jaksamisia sinnekkin<3

      Poista

<3