1.4.2013

Mä pystyn tähän!

Mä mietin pitkään millä hienoilla ja oikein näyttävillä sanoilla alottaisin... Päädyin sitten kuitenkin vain siihen että aloitan kirjoittamaan mitä mieleen pilkahtelee.

Musta on tullut rasvapallo, en tiedä onko peilissä möllöttävä olento edes ihminen. Sen reidet höllyy vielä ens kuussakin jos kerran heilauttaa ja maha pömpöttää ihan kun se olis raskaana, vaikkei sillä ees oo ketään kuka sen raskaaks tekis, ei kukaan välitä tollasesta ihramöykystä. Oli kuka oli, se en kuitenkaan ole mä (tai se ei tahdo olla).
     Mun mieli ja ruumis ei enää sovi yhteen, ne on lopettanut kaiken yhteistyön ja tekee ihan omia juttujaan. Mieli haluu lenkkeillä, laihduttaa, paastota, huijata ja eristäytyä. Silti se haluu olla suosittu, rakastettu, välitetty ja tarvii läheisyyttä. Kroppa tahtoo syödä, se ei jaksa enää juosta askeltakaan, se tahtoo käpertyä sohvan nurkkaan ja mussuttaa oksettavaa ruokaa, joka varastoituu siihen ja tekee siitä entistä vastenmielisemmän.

Viime kesänä mä olin jo niin lähellä tavotetta, vaaka näytti jotain 42, ja olin oikeesti jopa melkein siedettävä, jälkeenpäin ajateltuna. Nyt varmaan 10kg painavampi? En pysty käymään katsomassa, pelottaa liikaa, olen nössö. Lihava pelkuri. Aijon kuitenkin käydä siellä 2 viikon päästä (tulen sitten kertomaan kauhulukemat), siinä ajassa vähintäänkin nesteitten pitäisi lähteä. Tiedän jo, että siitä hetkestä tulee tuskaisa ja itku pääsee, mutta ehkä se tsemppaa nyt vetämään kunnon kahden viikon tehorääkin, sitä helpompi mun sillon on kattoo sitä lukemaa.

Tässä on mun rakas minivaaka, helppo piilottaa ja luotettava mittaustulos (:
Voitte kommailla jotain mitä haluisitte mun postailevan (jos siis niin hyvin käy että kukaan tänne eksyy :D).

Täs viellä suunnitelma huomiselle:
Ruoka:
-100g kanan filee - 300kcal
-puolikas peruna - 80kcal
-2dl salaattia    - 50kcal

Liikunta:
-2h juoksu-hölkkä-reipas kävely lenkki (juoksen niin kauan kun jaksan, ja sitkun silmissä alkaa sumeta kävelen reippaaseen tahtii nii kauan et hengitys tasaantuu).
-10-15min jonkun valtakunnan perse & masutreeni


Saatan laskea ruoat vähän yläkanttiin, koska parin vuoden stalkkauksen ja roskiksen penkomisen tuloksena meillä käytetään aina tiettyjä kana fileitä, joissa on 100-120kcal/ yhessä. En kuitenkaan halua ottaa riskiä että joku vaikka on laittanut ne pakkaamossa väärin, tai että äiti lisää sinne jotain ällöttävää juokkoon (tosin jos se käyttää ruokakermaa se laittaa 1dl = 80kcal 5 fileelle, että siitä tulisi yhdellä se 16kcal lisää).


No joo, tuun huomen kertoo miten meni!

4 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanu ton vaa'an ja paljonko makso?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen yhen keskustelufoorumin nettikaupasta (joka ei tosin enää ole toiminnassa), maksoi kai jotain 25-30e (:

      Poista
  2. ootko ikinä tullu ajatelleeks et on aivan vtun turhaa tehdä mitään peppu tai vatsatreeniä jos ei syö kunnolla? ensinnäkin se et lihas kasvais-> tarvit ravintoa, ja keho ei pysty polttamaan RASVAA jos et anna sille energiaa eli ts. ruokaa. Ja ei, mikään 100 kalorin syöminen on ihan yht tyhjän kans. Toi sun touhus on naurettavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotushan ei oo lihasta kasvattaa, mut kiva, että tuli niin hyvä mieli, että ihan naurattaa (:

      Poista

<3