23.4.2013

"Et sä nii kevyt oo"

Miten voi loukkaantua niin paljon, niin pienestä kommentista? Seisottiin kaverin kanssa koulun pihalla ja hän kysyi josko tulisin skootterilla kouluun, sanoin etten nyt ainakaan uskalla kun oli niin hirveä tuuli ja kaadun kuitenkin. Vastaus: "Et sä niin kevyt oo".

Melkein kuka tahansa olis ingoorannut ton, mulle se jäi kaivamaan. Kyllä mä tiedän, etten mä ole pieni tai kevyt, mutta kun sen sanoo ääneen joku muukun minä, se sattuu. Pakko laihtua, mä haluan olla niin kevyt...



I <3 läkerol

Tälläisten turhien kalorien syönti pitäisi kyllä lopettaa...

...ne vaan on niin koukuttavia :c

Aijon myös alkaa pitää kuminauhaa kädessä. Aina kun tekee mieli syödä napsautan sillä oikein kovaa, ehkä se auttaisi piilevään haluun tunkea suuhun jotain, vaikkei todellakaan tarvitsisi!



8 kommenttia:

  1. voi eei, tollaset sanat oikeesti satuttaa :(
    kerrohan sit myöhemmin auttaako tuo kuminauha sua, ite en oo vielä kokeillu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu masentanu koko päivän ja varmaan jää kummittelee kuukausiksi, tai vuosiksi... Muistan vieläkin lähes kaikki ilkeet kommentit mun kropasta vuosien varrelta :c

      Poista
  2. Noi sanat satuttaisi muakin eikä lähtisi helpolla pois.
    Kuminauha on hyvä! Käytin sitä itekin joskus.
    <3 Haleja

    VastaaPoista
  3. Ooh, kattelin sun blogia ja tää on mahtava! Tää inspiroi mua muistamaan laihduttaa (:

    VastaaPoista
  4. Heii pölähdin vasta nyt sun blogiin ja wow koukutuin totaalisesti! Sulla on tosi kiva tapa kirjottaa ja ulkoasu on hieno:)

    VastaaPoista

<3