1.4.2013

Näinhän mä sitä laihdun joo

Päivä alkoi hienosti puuskuttamalla 6km lenkki









Ruokasuunnitelma myös piti, KUNNES kello löi viisi ja mummo tuli kylään. Sain pussin lakuja joita sit vetelin puolet masuun, enkä edes kauheesti niistä tykkää




No ei sekään vielä riittänyt vaan päätin syödä 300g jäätelöä, 2 mokkapalaa ja 2 leipää ja 3 keksiä! Ällöttävää. Tuskissani ja itku silmin tankkasin puoli litraa vettä ja suunnittelin meneväni oksentamaan (tätä en ole siis aijemmin tehnyt, mutta nyt tuntui siltä!). Vessapa oli tietenkin varattu ja aloin tuskissani raivoamaan että päästäkää mut. Veli siellä sit vaan nauro, eikä päästäny. Äiti oli taas juuri laittanut toiseen vessaan pesuaineet. Itseinhon vallassa juoksin takaisin omaan huoneeseen ja aloin hakata tyynyä.
     Pakko mun oli itteäni jotenkin rankaista ja ajattelin, että tälleen maha täynnä, vesipöhössä ja ihan turvoksissa vaa`an lukeman näkeminen vois olla tuskaista. Astelin sitten mun pinkille minivaa`alle joka näytti 52,9kg. Olen oksettava pallo, reidetkin näyttää siltä, että ne olis täytetty just jollain, ei normaalien ihmisten jalat näytä tältä. Positiivista tässä on se että pääsen varmaan aika nopeesti nelkulla alkaviin lukemiin kun tää hervoton turvotus laskee.


Huomenna mä en epäonnistu, mä lupaan! Tää loma vaan on ahdistavaa kun se rikkoo kaikki rutiinit.

Huomenna syön yhden eineskalakeiton jossa on 200kcal. Sen lisäks käyn kunnon lenkillä. Kyllä tää tästä.
Pitää varmaa yrittää päästä eroon aspartaami kammosta ja alkaa juoda light jaffaa/fantaa, ei iske sokeritarve.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3