6.4.2013

Ihramonsteri

Tänään alkaa vasta kuume olla poissa, viimein! Ärsyttää tää tyhjänpanttina oleminen. Aamulla herätessä kun yritin nousta ylös, jalat ei meinannu kantaa. Johtuu kyl varmaa ihan tästä kuumeilusta.
     Ihan hirvee reisiahdistus (onkohan se ees yhdyssana?) tänää, oon meinannu alkaa itkee aina kun oon nähny ne, kenellä voi olla näin lihavat reidet!

Oon syöny tänään:
-askin läkeroleja                        - 30kcal
-porkkanan                               - 50kcal
-Saarioisten mannapuuron       - 210kcal

=290kcal


Harkitsen pitäiskö hakee yks päärynä, mut mihin mä sitä oikeestaan tarviin? Mun reidet ei saa saada yhtään enempää ravintoo!

Joku kyseli mun pituutta, nii oon tosiaan 166(-167?)cm pitkä ja painoin tänään 50,5kg, kohta pääsen taas onneks nelosella alkaviin lukemiin! Enää reilut 10kiloo tiputettavaa (toivottavasti ne pudonneet kilot alkaa näkyä äkkiä, en kestä olla tällainen ihramonsteri :c...


9 kommenttia:

  1. Hei, koukutit minut nyt, ja päätin jäädä seurailemaan kirjoituksiasi. :-)

    Minunkin vanhempani kyttäävät armotta... He epäilevät jo. On vaikeaa laihduttaa edes yhtä kiloa. Haluaisin 10 kiloa pois, mutta heille yksikin pikkuruinen kilogramma on liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kuulostaa niin tutulta (:! On vaikeeta kun omatunto ei haluis valehdella, mutta toisaalta laihtumisen halu ja tarve on niin suuri, että se on vähän pakko :/

      Poista
    2. En haluaisi piilotella ruokia tai heittää niitä pois, mutta muussa tapauksessa minun olisi syötävä ne... :X
      Tunnen myös aika-ajoin alakuloisuutta aiheuttamastani huolesta ja tuskasta. Haluaisin vain suorittaa tämän loppuun kaikessa rauhassa.

      Poista
  2. Aion olla rehellinen: oon kateellinen sun painosta.
    Haleja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä suotta, näytän paljon suuremmalta kun suurin osa mun kanssa samoissa mitoissa olevat (:
      Haleja ja voimia sinne suuntaan myös<3

      Poista
  3. Anteeksi typerä uteliaisuuteni. Haluaisin vain tietää, millä kirjaimella alkaa etunimesi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uteliaisuutesi ei ole typerää, mutta jos ei haittaa kirjoittelisin mielelläni vielä niin anonyymina kuin mahdollista, jos joskus päädyn tän jutun kanssa siihen et mun syömishäiriö on ihan julkista, voin varmaan alkaa kirjoittaakkin näkyvämmin itsenäni (:

      Poista
  4. Kai käsität että 167 cm ja 38 kg painoindexisi on vain vaivainen 13,6 eli merkittävä alipaino. Maailman terveysjärjestön mukaan nälkiintymisen alaraja on 16. Huippumalli Luiselle Ramosin painoindexi oli hänen kuollessaan 14,5. Leikit hengelläsi nuori nainen!!!!

    -Tiuhti

    VastaaPoista

<3